Bıldırcın Yetiştiriciliği – Bıldırcın Yetiştirme Kredisi

Bıldırcın yetiştiriciliği yapacaklar Ziraat Bankasından isterlerse bıldırcın yetiştirme kredisi alabileceklerdir. Ziraat Bankasının yapmış olduğu açıklamaya göre bıldırcın üretimi kredisi alacaklar, 2.000 adet ve üstü için kredi talebinde bulunabileceklerdir.

Bıldırcın üretimi kredisi yıllık % 5 faiz uygulaması ile alınmaktadır. Bıldırcın çiftliği yatırımı için 7 yıl vade, bıldırcın çiftliği işletme için 24 ay vadeli kredi kullanılmaktadır. Bıldırcın üretimi kredisi için en üst limit 1.500.000 TL kredi alınabilmektedir.

Bıldırcın çiftliği yatırım kredisi içerisinde yer yapımı tadilatı ve bıldırcın kafesleri alınabilmektedir. Yer yapımı ve tadilatı, bıldırcın kafesleri alımları için kullanılan yatırım kredisi yukarıda bahsettiğimiz gibi 7 yıl vadeli % 5 faizle kullanılmaktadır.

Bıldırcın yetiştirme için kullanılacak işletme kredisi ise bıldırcın yemi, damızlık yumurta alımı, bıldırcın civcivi alımı ve işçilik için kullanılmaktadır. Bıldırcın yemi, damızlık yumurta alımı, bıldırcın civcivi alımı ve işçilik için alınacak işletme kredisi % 5 faizli 24 ay vadeli olmaktadır.

Bıldırcın yetiştirme kredisi için Ziraat Bankasının yapmış olduğu açıklama aynen şöyledir;

“Etlik piliç yetiştiriciliğinde 10.000 adet, yumurta tavuğu yetiştiriciliğinde 5.000 adet, hindi yetiştiriciliğinde 2.500 adet, kaz, ördek veya bıldırcın yetiştiriciliğinde 2.000 adet ve üzeri kapasitelerde üretim yapıyorsanız;

  • Kümes yapımı, tadilatı, bio güvenlik önlemleri, ilgili makine, alet ve ekipman alımı ile diğer yatırım giderlerinin finansmanı amacıyla azami 7 yıl vadeli YATIRIM KREDİSİ
  • Bakanlıkça çalışma izni verilmiş damızlık işletme ve/veya kuluçkahanelerden yumurta, civciv ve/veya yarka alımı, yem alımı ve diğer işletme giderlerinin finansmanı amacıyla azami 24 ay vadeli İŞLETME KREDİSİ

ürünlerimizden yararlanabilirsiniz.”

Bıldırcın yetiştiriciliği yapacak ve bıldırcın üretim kredisi alacak olanlar eğer durumları kredi almaya uygun ise bu krediden yararlanabilirler. Kredi için gerekli evrakları tamamlayarak, bulundukları yerin Ziraat Bankası şubesine müracaat edebilirler.


Yorumlar

  1. sertaç tandoğan dedi ki:

    merhaba arkadaşlar bıldırcınla ilgili yumurta et kafes k.makina aklınıza ne geliyosa yardımcı olabilirim 0535 32 32 456

  2. adem çelik dedi ki:

    sızınle tanısmak ısterım telfnum 05072204825

  3. adem çelik dedi ki:

    bende eskısehırden arıyorum uygun hayvan yumurta ıcın fıat belırtmenızı rıca ederım

  4. faruk dedi ki:

    bıldırcın yetiştirmek istiyorum bana yardımcı olun lütfen

  5. ibrahim sacıkara dedi ki:

    banada yardımcı olursanız cok sevınırım 0531 606 05 65

  6. bkts61 dedi ki:

    makine harici diğer ekipmanlar için web adresi felanb varmı acaba bende minimum 2500 adetlik üretim düşünüyorum..

  7. ahmet düşünen dedi ki:

    nah alırsın kredi ziraattan seni üç ay bekletirler sonrada ipotek sonra kefil sonra proje sen zaten pes edersin

  8. erdinç paylan dedi ki:

    iyi günler sizlere ben bıldırcın üretiyorum ama toplu satış yapacak yer bulamıyorum bana yardımcı olursanız sevinirim iyi günler erdinç : 05444124876

  9. süleyman akyürek dedi ki:

    Merhaba arkadaşlar. İşiniz sağlıklı kazancınız bol olsun. Ben Mersin/silifke/TAŞUCU’nda Bıldırcın yetiştirmeye karar verdim ve 24Kasım 2013′te 20 adet ile başladım, çok hoşuma gidince 5 katlı bir kafes ve 200 adet 21 günlük bıldırcın satın aldım, bıldırcınlar hastalıklı çıktı 62 adedi öldü, geri kalanları kuru soğan ve sarmısak doğrayarak iyileştirdim, şu anda çok sağlıklılar, ayrıca damızlık oldular ve yumurtalarından kuluçkaya koydum 156 yumurtadan 125 adet 24.02.2014 te çıktılar çok sağlıklılar, kümeste büyütmüyorum, iki adet kuluçka comdan civciv büyütme kafesi aldım çok sağlıklılar, oturma odasına yerleştirdim klima çalışıyor ve keyifleri yerinde, bu yılın sonuna doğru arazi alacam ve bu bıldırcın üretme ve yetiştirme işini en güzel ve verimli bir şekilde yapacağım, herkese tavsiye ederim. iyi çalışmalar.
    İrtibat Tel: 0536 470 59 38 Adres : LATİFE SULTAN YATÇILIK TAŞUCU/SİLİFKE

  10. İLKER MUSA BAGCİLAR dedi ki:

    ARKADAŞLAR BENDE ADANA DA BILDIRCIN ÜRETİMİNE BAŞLADIM YAVRU ALIMI YAPAN YER ARIYORUM YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM SAYGILAR

  11. vahap_kılıç dedi ki:

    SLM ARKADAŞLAR BENDE YENİ BAŞLICAM BILDIRCIN ÜRETİMİNE YAVRU VE ANAÇ BILDIRCIN ALACAM KULUÇKA MAKİNASI VE YEM ALACAM YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM (TEL 0503 179 60 03) CİDDİ OLANLAR ARARSA SEVİNİRİM

  12. musa dedi ki:

    slm arkadaşlar ben konyadan musa bıldırcın işine bu yıl girdim aldığım 500 adet bıldırcın yumurtasından 465 yakın bıldırcın çıkartım ama vermiş olduğum yanlış ilaçtan dolayı hepsi öldü :(
    ve tekrar bu sefer 120 adet yumurta aldım ve 90 yakın yavru çıkartım ve bu sefer hiç bişey vermedim gayet sağlıklılar ve 90 yakın bıldırcından 500 yakın bıldırcın yapıp pazarlarda hafta sonu satıyorum kış geldiyi için elimdeki bıldırcınları azattım su anda 100 yakın elimde damızlık normal ve junbo bıldırcın var seneye farklı bıldırcınlar üretmek istiyorum elinde kalifonya beyaz sarı bıldırcın olan arkadaşr varsa bana mesaj ata bilirmi eger kuluçkalık yumurta isteyen arkadaşlar varsa bana mesaj ata bilir 5356250022 herkeze kolay gelsi

Paylaş

*

Copy Protected by Chetan's WP-CopyProtect.